maandag 21 januari 2013

Terug van even weggeweest

Ik was er even niet. 
 Pech met 
een computer 
die maar niet wilde luisteren.
 Een auto 
die besloot mij en mijn fiets 
 een lift op zijn bumper te geven.
Wat resulteerde in ontzettend dikke smurfen benen, 
die nu vrolijk met K3 kunnen meedoen.
Maar gelukkig niet erger dan dat 
én geen kindjes op de fiets .
Waarvoor een hele dikke
 OEF!

Er werd hier in tussentijd nog wel wat gemaakt natuurlijk.


Peters,meters,
bompa's,bobonnekes,
oma's opa's
omi's
...
en hoe ze zich nog willen noemen,
kregen duimprintrendiertjes-en kunstige mokken.

en ik kreeg een een fijn postpakketje van 


Dank je!



6 opmerkingen:

  1. Jaaaa, ik miste je al! Gelukkig je bent er weer. Na een heftig avontuur blijkbaar.
    Stempelt ie een beetje goed trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg goed!
      Heel erg blij mee.
      En hopelijk geen van die avonturen meer( fingers crossed)

      Verwijderen
  2. Welkom terug. Deze jonge oma en koffiegek zou zo'n mok gemaakt door de kleinkindjes ook wel kunnen appreciëren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef, het kan maar allemaal tegelijk komen ;) heb je misschien je portie voor de aankomende tijd ook weer gehad..
    En zo'n pakje van ByBarbera maakt waarschijnlijk ook wel weer een hoop goed :D

    Kwam hier via via op je blog terecht en ik blijf vrolijk hangen!
    Nog een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen